Blog Widget by LinkWithin
Terima kasih kerana datang ke blog ini. Blog ini sekadar perkongsian maklumat.. Kami tidak mempunyai hubungan secara langsung dengan pihak UiTM... Sekiranya anda ingin mendapatkan maklumat penting sila hubungi http://uitm.edu.my

Sunday, October 4, 2009

10 warga UiTM berbasikal

SEGAMAT 3 Okt. – Seramai 10 warga Universiti Teknologi Mara (UiTM) kampus Johor memulakan jelajah berbasikal mengelilingi Semenanjung sebagai menghargai jasa Naib Canselor universiti itu, Tan Sri Ibrahim Abu Shah selama satu dekad, semalam.

Jelajah yang disertai lapan kakitangan dan dua penuntut itu akan singgah di kesemua 11 kampus UiTM bagi mengumpul kata-kata penghargaan daripada seluruh warga universiti itu untuk Naib Canselor tersebut.

Program jelajah berbasikal yang dijangka mengambil masa enam hari itu dilancarkan oleh Pengarah UiTM Kampus Johor, Prof. Dr. Muhd. Kamil Ibrahim di Dataran Sri Bendahara, UiTM kampus Johor di sini.

Menurut Muhd. Kamil, inisiatif penganjuran jelajah berkenaan diambil pengurusan UiTM Johor sebagai mengimbau sumbangan Ibrahim terhadap pembangunan UiTM selama 10 tahun menerajui UiTM sejak 1999.

- Utusan..

Baguslah camtu.. Menghargai pengorbanan dan jasa yang dilakukan oleh NC UiTM.

0 comments: