Blog Widget by LinkWithin
Terima kasih kerana datang ke blog ini. Blog ini sekadar perkongsian maklumat.. Kami tidak mempunyai hubungan secara langsung dengan pihak UiTM... Sekiranya anda ingin mendapatkan maklumat penting sila hubungi http://uitm.edu.my

Thursday, August 6, 2009

UiTM anjur nostalgia Piala Malaysia

UNIVERSITI Teknologi Mara (UiTM) dengan kerjasama Persatuan Anak Kedah (Adam) dan Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) menganjurkan perlawanan bola sepak nostalgia Piala Malaysia 1987-89 bagi merebut Piala Sultan Kedah, 16 Ogos ini.

Perlawanan yang dijadualkan berlangsung di Stadium Darulaman, Alor Star bagi memperingati sejarah pertemuan tiga tahun berturut-turut Kedah-Kuala Lumpur dalam pertandingan Piala Malaysia.

Dalam perlawanan itu, bekas pemain kedua-dua pasukan akan beraksi dengan hasil kutipan tiket perlawanan akan didermakan kepada badan kebajikan.

Sehubungan itu, bagi mewawarkan program berkenaan, piala pertandingan dan barisan bekas pemain Kuala Lumpur yang akan beraksi pada perlawanan itu kelak akan diperkenalkan kepada umum dalam sidang media.

Sempena sidang media itu, satu perlawanan persahabatan akan diadakan di antara pasukan veteran Kuala Lumpur menentang veteran UiTM pada jam 8.45 malam
Sehubungan itu, peminat seharusnya tidak melepaskan perlawanan itu bagi menyemarakkan lagi nostalgia arena bola sepak negara.

Sebarang pertanyaan, hubungi pejabat Timbalan Pendaftar Jabatan Komunikasi Korporat UiTM di talian 03-55211355.


Macam menarik je kan.. Apa lagi.. saksikan lah .. Kepada orang yang dekat kat Kedah je la kan..

0 comments: